როგორ მოვიქცეთ დანაგვიანებულ გარემოში?
განვლილი მასალის განმტკიცების მიზნით კლასში გაიმართა დისკუსია თემაზე:
როგორ ანაგვიანებს ადამიანი გარემოს?რომლის მიზანი იყო:
მოსწავლეებს შეეძლოთ გარემოს დანაგვიანების ზოგიერთი მძიმე შედეგის აღწერა და ადამიანის საზიანო და სასარგებლო ქმედებების განსხვავება.
ამ აქტივობის შემდეგ კლასი დაიყო სამ ჯგუფად და მიეცათ დავალება:
შეემუშავათ პარკის ტერიტორიაზე ქცევის განსაკუთრებული წესები.
შეექმნათ პლაკატის ნიმუშები, რომლებსაც ამ ადგილის მოსეირნე ადამიანებს გააცნობენ .
განვლილი მასალის განმტკიცების მიზნით კლასში გაიმართა დისკუსია თემაზე:
როგორ ანაგვიანებს ადამიანი გარემოს?რომლის მიზანი იყო:
მოსწავლეებს შეეძლოთ გარემოს დანაგვიანების ზოგიერთი მძიმე შედეგის აღწერა და ადამიანის საზიანო და სასარგებლო ქმედებების განსხვავება.
ამ აქტივობის შემდეგ კლასი დაიყო სამ ჯგუფად და მიეცათ დავალება:
შეემუშავათ პარკის ტერიტორიაზე ქცევის განსაკუთრებული წესები.
შეექმნათ პლაკატის ნიმუშები, რომლებსაც ამ ადგილის მოსეირნე ადამიანებს გააცნობენ .
No comments:
Post a Comment